Merhaba arkadaşlar 14 aylik oğlum bugün ilk defa kefir denedim aşırı sevdi yalnız üzerinde soğuk içiniz yazıyor ben cesaret edemedim tabi biraz bardağa koyup bekletip icirdim soğukta hasta ederse diye siz nasıl iciriyorsunuz birde açıldığı anda hepsi bitmelimi yarım çay bardağı icirdim birazda yarın icirsem bozulurmuki