kartalice2020 Bu bebişleri şimdi tam oturtma pozisyonuna ne zaman alabiliriz..kızım 2 aylık daha erken biliyorum..sürekli elimin üstünde hoplatmaktan yoruluyorum ayakta durmak istiyor
Deletedmom113 kartalice2020 4.5 aylıkken arada az bir süreyle başlayabilirsin cnm ama şuan cokk erk3n
Caninanasi kartalice2020 ben iki aylıkken on 15 saniye kadar ayaklarının üzerine bastiriyodum bişi olmadı ama bilemiyorum uzmanlar.ne diyo...
Deletedmom114 2 Ay çok erken ben 5 aylıkken destekli oturtmaya başladım hafif meyilli olarak kucağımda, hem daha iyesi var canım küçük daha iyesi batar 🤦🏻♀️
Zeynept Benim kızım 4.5 aylık doktor kucağında otura bilir dedi 2 aylık çok erken. kendi göğüsüne yaslayarak arkası dönük şekilde kucağında tut
kartalice2020 Caninanasi hee ayakta da tutamıyoruz 😅 valla benim kızım bacağını dümdüz tutuyor kıvırmıyor bile
Caninanasi kartalice2020 aynen valla benim oğlum da... Bakma ne dönüyo ne sürünüyo şuan 7 buçuk aylık fakat koltuğun yanından tutunarak durabiliyo ayakta... Standart bir gelişim sergilemedi eşek sipasi:))