Deletedmom_985 Bebegim 6 aylik gercekten hasta etmemek veya kendim olmamak icin insan ustu bi caba harcadim ama ben elendim.. burnum akiyo hapsuruyorum maske takiyodum bundan onceki soguk alginliklarimda anlamiyodu o zamanlar ama simdi oyun saniyo maskemi elliyo asagi indiriyo falan ellemesi daha tehlikeli diye maskeyi cikardim mecbur. Var mi sifa taktikleriniz
Noname21 Deletedmom_985 sen hasta olduysan o da olur hiç şaşmaz boşuna uğraşma yani odayı ayırıp iki üç gün bırakacak kimsen yoksa olacak ama bol bol sarımsak ye Parol iç emziriyorsan sarımsak ona da geçer hem
alparslanmomms Deletedmom_985 önce eşim oldu onu 1 hafta boyunca ayrı odaya gönderdim . Hiç bir şekilde 1 hafta boyunca temas etmedik . Yemeğini bile kapıdan verdim . Çünkü bebeğimin bağışıklığı düşük hasta olmaması gerekiyor olunca ağır atlatma durumu oluyordu . Eşim tam anlamıyla iyileşince normale döndük . Bu kez ben hastalandım sanırım ondan bulaştı . 2 gün işe gitmedi 2 günde hafta sonuydu zaten . 4 günde iyileştim . Bebeğimle aynı ortama girmedim hiç . Çok özlemiştim ama mecburdum onu ancak öyle koruyabilirdim . İmkan varsa bu şekilde yapın
beginnerrmomm Deletedmom_985 maske takın, o maskenize dokununca elini yıkayın, sizde ellerinizi bol yıkayın bulunduğunuz odaları sürekli havalandırın, burnunuzu temiz tutun, sarımsak yiyin. Geçmiş olsun
b26ada Bende grip oldum bebeğim 5 aylık. Doktor aferin yazdı . Bide ayaklarımı dayanabilcek kadar sıcak suya soktum. Yorganın altında terledim 2 güne atlattım şükür. Maskeyle gezdim hep çift maske ellemeye kalkınca hemen elini çektim. Bol bol ellerimi yıkadım bulaşmadı çok şükür. Bide bol bol emzirdim
Deletedmom_985 Noname21 bu dogdugundan beri dorduncu gribim cok sukur hic birini bulastirmadim insallah bu da oyle olur
b26ada Deletedmom_985 bende emziriyorum ama aferin de bir sıkıntı görmedi doktorlar . Sizin için birşey diyemem ama