bestbaby2025 valla bizim de bıngıldak açık. Ben doktorlara sordum hep, hem özele hem devlette normal dediler açık olması. 1,5 yaşına kadar kapanıyormuş. Diğer gelişimleri iyiyse sıkıntı olmuyor genelde. Sizin fazla açıksa bilemiyorum ama yani bizde durum böyle.