Kaç tane doktora gittim inatla sordum açıkça söyledim içeriği temiz değil yan etkileri zararları varmış diye bütün doktorlarım sen yine de bunu kullan dedi monovit d 3 araştırdığımda doktorun dediği dozda verildiğinde bir sıkıntı olmaz diyor ama burda da hiç kimse kullanmıyo hep şüphe ederek veriyorum