Merhaba nasıl anlatacağımı da tan bilmiyorum ama belki benimle aynı durumu yaşamış birileri vardır diye düşündüm.Sezeryan doğum yaptım fakat zor bir doğum süreci oldu üç gün boyunca kanama durdurulamadı falan sonrasında eve çıktım bebeğim emmedi yani ben bir türlü vermeyi beceremedim bir hafta boyunca günde bir öğün çorbayı bile zor içtim tabi böyle olunca kan değerlerim çok düştü bir haftada 14 kilo vermişim şimdi parmağımı oynatıcak halim yok yanımdaki kişi de yarın gidiyor ve ben ne yapacağımı nasıl yapacağımı bilmiyorum emzirme vakitleri gelince psikolojik olarak berbat hissediyorum artık çünkü çok zor uyanıyor ve benim onu uyandıracak dermanım yok kendimi çok kötü hissediyorum nasıl atlatacağımı bilmiyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bebeğimi bir türlü kabullenemiyor muyum yoksa gerçekten zor bir süreçten geçtiğim için mi böyleyim yoksa değerlerim çok kötü olduğu için mi hiç halim yok emin değilim takviye kullanmaya başladım dünden beri ama yok psikolojik olarak da çok kötü hissediyorum artık.bebeğim 12 günlük bu arada