snssnm omron iyi bir marka ancak çok sesli çalışıyor. Ve priza yakın olmanız lazım. Ben nexus kullanıyorum taşınabilir ve sessiz. Çocuğunuz ne kadarlık bilmiyorum ama biz 9 ayda başladık. Omrondan korkmuştu. Nexusu uyurken de rahatlıkl kullanabiliyorum. Yeğenlerim okul çağında omronu kullanıyordu.