Bir hastalık zamanı çocuk doktoru duydu kardiyolojiye yönlendirdi gittik dinledi bi ses yok dedi ultrasonla baktı kalp kulakçıkları arasındaki delik kapanmamış normalde bu yaşa kapanırdı dedi 20 kilo üstünü anjiyo yöntemiyle kapatıyoruz dedi 1 sene sonraya kontrol verdi ama numaramı aldı biz sizi arayacağız dedi başına gelen var mı kaç mm olduğunu hatırlamıyorum anlarsınız ki sadece o açıklığa odaklanmıştım çok üzgünüm