ysmn120 gayet normal bir içerik. Ayçiçeği yağı abartıldığı kadar zararlı değil aslında. Tam tersi devletin karşılamadığı vitaminleri tavsiye etmem, çünkü klinik araştırması yok. Aynı zamanda takviye olarak geçtiği için sağlık Bakanlığı kontrolü altında değil, tarım bakanlığına tabi. Yine monoviti vermek istemiyorsanız, doktora reçeteli başka D vitamini yazdırtın.