umaysena Merhabalar kızımın kıyafetlerinde lekeler var. Baby me toz olanı kullandım ama ortada yani basit lekeleri çıkarıyor ama özellikle yemek lekelerini çıkarmıyor. Sizler neler kullanıyorsunuz önerileriniz neler 😊 Şimdiden teşekkürler 🌸
yate zarifhanims bunu bende duydum alıp deneyeceğim bakalim ..ben poxyy kullaniyorum çok memnunum..Bi iki defa da glint aldım bence ona güzel ama memnun kalmayanlar olmus
umaysena zarifhanims Yaaa bilmiyordum porçözün leke çıkarıcısı olduğunu , teşekkür ederim deneyeceğim 🥰
zarifhanims yate Kızımın kıyafetlerindeki lekeleri gayet güzel çıkarıyor. Üzerine sıkıp bekletiyorum sonra yıkıyorum çıkıyor. Kendi kıyafetlerimde de yağ, makyaj lekelerini çok rahat çıkartıyor bi deneyin derim