bebekveali Kizlar merhaba kızım ağustos başı doğdu Kasım’da başvuru yaptım sonuçlanmış para da yatmış ama Aralık ayı 1500 yatmış ben doğduğu aydan itibaren biriken yatar diye düşünüyordum acaba başvuruyu geç yaptım diye mi tek ay yatmış bilginiz var mı
ozdenizzz bebekveali ben mayısta doğum yaptım nerdeyse paranın yatması eylülü buldu benim ikiz olduğu için bir bebeğim için 5000 diğer ikiz için 1500 lira mayıs ayı itibarile geçmişe dönük yattı.