Merhaba iyi akşamlar size bir sorum olacaktı bayanlar ben sezaryen doğum ile kızımı dünyaya getirdim ama şimdi 3 aylık tekrar hamileyim doktora gittim doktor bana iç kanamanın olacağını söyledi riskli ve hayati tehlikesi olan bir şey dedi sizce etrafnızra böyle kısa sürede sezaryen olup da hamile kalan sağlıklı olanlar var mı zor durumdayım lütfen yardımcı olur musunuz şimdiden Allah razı olsun 🤲🏻