Merhaba kızlar bebeğim 21 aylık ve tabi memeye çok düşkün. Gece emzirmesini artık dişleri çürümeye başladığı için zor da olsa bıraktık ama sabaha karşı 5te artık durduramıyorum illa meme istiyor hadi sabah oldu deyip emziriyorum 7ye kadar benim memeler açık öyle. Her sabah beşte uyanıyoruz diyebilirim. Emip uyusa yine okey emiyor 10 dakika dalıyor sonra tekrar uyanıyor ağlıyor bir daha meme.. dört aydır da çalışıyorum bu şekilde sabah öğlen akşam işten dönünce emiyor 8e kadar. Artık tamamen kessem ama onu incitmek de istemiyorum. Hem çalışıyorum hem meme yok travma olur mu? Birden kesmek ağır gelir mi? Ya da zaten az emiyor sabaha saymazsak işte olduğum için, iki yaşına kadar devam mı etsem. Özellikle şu sabah seansı beni çok yoruyor. En sağlıklı en yumuşak nasıl atlattınız neler söylediniz meme istediğinde ne dediniz?