elifdemirell_ Merhaba 2,5 aylık bebeğim var dışarıya çıkarken giydirmek için tulum bakıyordum fakat bir kaç anneden tog tulum daha rahat oluyor dediler 2,5 tog olanı sizce ne yapmalıyım astronot tulum mu giydireyim yoksa tog tulumda aynı işi görür mü
Ballilokmam11 elifdemirell_ benim bebeğim de 2.5 aylık disarda pelus mont giydiriyorum o da astronot gibi zaten sıcak tutuyor astronot da var ama biraz büyük oluyor o
adaatuna elifdemirell_ diğeei uyku tulumu ben onunla dışarı çıkan görmedim hiç :) bence astronot mont
surprizbebe elifdemirell_ tog dediğiniz şey uyku tulumunu kaç derecede kullanılabileceğini belirleyen bir değer. Uyku tulumları dışarda kullanılmaz hava geçiren kumaştır üşütür
goktugunannesi5 elifdemirell_ tog tulumlar dışarısı için uygun değil o uyku için astronot mont alın tabiki biz çok memnunuz
bsrkn elifdemirell_ tog tulum dediğiniz uyku tulumu tog da 1-2 tog kalınlığını ifade etmek için kullanılır bir mont çeşidi değil yani tog. Mont olarak dışarıda giydirmek istiyorsanız ya klasik mont yada astronot mont almalısınız. Uyku tulumları sıcak tutmaz asla dışarda pamuk kumaş oluyor onlar ev içine uygun
Pamukhanim_ elifdemirell_ mont tabiki uyku sıcak tulumu tutmaz ayrıca 2.5 tog 16-14 derece için falan dışarısı daha soğuk olduğu için zaten üşür
sarikavun elifdemirell_ tog tulumlar uyku tulumu disarida nemlenir cocugu daha da soguk hissettirir astronot tulum kozmonot tulum mont disarisi icin onlar uygun olur.
twinmom5450 elifdemirell_ uyku tulumu adı üstünde evde ve uykuda kullanılır dışarısı için uygun değildir kesinlikle astronot hele bebek prematğre ise tog tulum ısıtmaz ikizlerim için ancak biyerden gelirken uyanma ihtimalleri varsa tog tulumu giydirip uyutuyorum arabada da felan rutinnbpzulmasın diye ama üstüne kalın battaniye ile