erkekannes sezeryan doğum yapanlarda rahim açık olmadığı için açmak için taktıkları spekulum biraz acıtıyor malesef.birde fisfis sıkıyorlar oda epey yakıyor.tabi yerleştirilen epey ileri ittikleri için sanciyor. Yanlara tutunup zor dayandim ben..ama her ay acaba hamilemiyim diye kuşku yaşayıp test yapmaktan iyidir.tek seferlik bi islem zaten okadar doğum yaptik aci cektik..dayanilmayacak bisey degil.tavsiye ederim…evet kayma riski var bakir spiralin ama çok korkusu olanlar spiral +disa bosalma deneyebilir.cift korunma olur..ağır kaldirmamak lazımmış.normalde durup dururken kaymazmis zaten