juli_naz adaatuna katiliyorum 😂 sanki 40 gün çocuk hiç suya girmemiş … ben 40 çıksın diye yıkadım çocuğumu dermişim 😄😄
juli_naz adaatuna benim oğlum 2.5 aylık ve ben gurbetteyim altınlarım felan hep annemde memlekette ben gümüş severim …geçen annem ve kardeşim görüntülü konuşuyoruz…dedim 40 na bende altın yok ..🤣🤣🤣🤣🤣 taş sokakta çok hadi eürüleriiii de koyucam eeee 🤣🤣🤣sanki bizim kirkimizi böyle çıkartmışlar …bir de lohusa elbisesi var oda beni bitiriyor…😁
Balbulutu Herkesin bebeği için hazırlığı ve heyecanı kendine özeldir. Ben bu şekilde bir anı kalsın istedim ve yaparken de çok keyif aldım. Önemli olan o günün enerjisi, geri kalan her şey işin süsü.
aybrtug gulsimacansu58 aynı gün mü yapılması gerekiyor ben dün yıkadım kızımı 40 kaşık su koyup kendime yarın yapsam olur mu