erkekannes Kızlar 19 aralıkta doğum yaptım,aralık bitmeden de başvurumu yaptım ve başvurum onaylanmış geçen hafta parayı Halkbank’tan çekmeye gittim ve henüz ödemenin yatmadığını ay sonu yatabileceğini söyledi ay sonu mu yatacak para sizlere ne zaman yattı
yenibir erkekannes bende ağustos da doğum yaptım ama aralıkta başvuru yaptım bugün aradım mesaj gelicek size sonra bankaya gelin dedi kart alın her ay sonu yatıyormuş ? Bide beş oldu ben doğum yapalı ama o beş ayın parasını vermiyo galiba hangi ayda başvurduysan bu ayla hesaplanıp veriyomuş anlamadım neden diğer ayların parasını da vermiyo
katerinapetrova erkekannes Ben ekim başında doğum yaptım başvurum 1 hafta içinde onaylandı ama bankaya yatırılması kasım sonu gibi oldu
erkekannes yenibir eğer ilk çocuğunuz için başvuru yaptıysanız 5000 tl tek seferlik ödeniyor yani 5 ay sonra başvuru yaptınız diye her ay için 5000 tl yatmaz tabi ki 2.çocukta her ay 1500 3.çocukta her ay 5000 tl alınıyor
kubra00k Bilgim yok ama siz yeni doğum yapmış kişilere keşke biraz daha fazla verilseydi. Bu zamanda 5 bin ne ki.. neyse herşeye şükür diyoruz zaten
yenibir erkekannes üçüncü çocuğum normalde şuan iki çocuğum var ikinci çocuğumu kaybettim ama oda sayıldığı için üçüncü olarak geçiyo şuan yani daha önce doğum yaptığımız ay dışında diğer aylarında veriliyo sonra her ay yatıyo demişlerdi bazıları da o yüzden dedim
erkekannes yenibir onu bende duymuştum ama 2.çocuğunuzu ölü doğum yaptıysanız sayılmıyor ama çünkü açıklamayı okurken canlı doğum diyordu ölğ doğum sayılmıyormuş siz yine iyice araştırıp öğrenin doğrusunu tabi
b26ada yenibir hayır hiçbir bilgilendirme gelmedi. Sgk yı arayıp öğrendim yattığını. Hatta 2-3 ay sonra çektim . Bilgilendirme gelmediği için yatmadı sandım.
yenibir b26ada bende bankayı aradım onaylandığını ay sonu yatar size mesaj gelir dedi kart için şimdiden gelsem olur mu dedim hayır mesaj gelince gelirsiniz dedi
serapsaadayi Onaylandığını nerden görüyoruz bende sadece başvuru gözüküyor onay veya red yazmıyor, ben de 19 aralıkta doğum yaptım
b26ada yenibir tek seferlik için kart alınmıyor ki . Siz başka birşey için mi kart çıkaracaksınız ben hiç kart çıkartmadan gidip vezneden aldım