Benim bebeğimde sağlık ocağında ilk topuk kanı verdiğimizde tsh yüksekliği çıkmıştı tekrar topuk kanı verdik ama benim içim rahat etmediği için hastaneye gidip kan verdik değeri düşmüştü zaten ikinci topuk kanından sağlık ocağı dönüş yapmadı. Bazen böyle yüksek çıkabiliyomuş bide sağlık ocağında o kanlar beklediği icinde yanlış sonuclar cıkabiliyo