Merhaba bebeğim bugün tam 6 aylık oldu 5. Ayda dr umuzun önerisiyle tadımlara başlamıştık ama tattırmakta bile çok zorlanıyorum hala asla ağzını açmıyor asm ye aşıları için gittiğimizde hiç boy ve kilo artışı olmadığını öğrendim 1 ay içinde sadece 100 gr almış boyu da geçen ay ile aynıydı. Sadece anne sütü ile besleniyor çişli bez sayısı ve kakası normal huzursuzda değil doyuyo demekki ama neden gelişimi durmuş çok üzüldüm bi fikri olan var mı acaba