Ergulomer ben sürekli acıkmadan meme veriyordum ki zaten göğüsümde uyuyan bir bebekti .bir hafta boyunca ben verdim o itti midesi bulantı hatta kustu bir keresinde. Birgün sebepsiz yere çok ağlıyordu kalktık dr a gittik dr 2-3saatte beslenmesi gerektiğini sürekli memede kalırsa sütün olmayacağını söyledi .tamam dedik çıktık odadan arabaya bindik tabi biz feryat figan ağlıyoruz tuttum verdim emziği o itti ben verdim birde ne göreyim emmeye ve rahatlamaya başladı.eve geldik vazgeçmeden denedim tabi bu arada meme vermedim acıktığı için emziği emmeye başladı saati gelince emzirdim uyudu.bizim hikayemiz böyle başladı çok rahat oluyormuş emzik uykusunu alıyor kolay dalıyor kendide bende rahat ettik☺️💐