Kızlar 2024 nisanda sezaryen oldum kızımı doğurdum şuan 21 aylık. Eşimle 2.bebeğimizi düşünüyoruz 1-2 ay sonra. 2.doğumlar nasıl geçiyor? Spinal sezaryen oldum çok şükür Rabbime doğumum güzel geçti. Sonrasında da ağrılarım dışında fazla zorlanmadım baş ağrısı bel ağrısı vs. 2. Ler de böyle geçiyor mu tecrübeli annelere sormak istiyorum 💙💓