Kızlar mrb kızım 3 yaşında wc eğitimi başladık 5 aydır kaka sorununu çözemedik artık psikolojik olarak bitik durumdayım bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mu lütfen yardımcı olun😞 constipass ilaca basladm bu seferde cıvık bi şekilde sürekli altına kalçırıyor kafayı yiyecem cocuk cerrahına götürdük 20 gün lavman yapın dedi ama içine sinmedi lavman psikolojisini cok etkiliyor asla dokundurtmuyor