Balparem13
2,5 yaş 3 ana öğün yiyor ama haftada 1,2 öğlen atlıyoruz.
Bu yaşlarda öğlenin pek önemi yokmuş acıksın akşam güzel yesin daha önemliymiş
Yemeyen çocuk yemez sizinle alakası yok eşiniz haksızlık etmiş gelsin kendi denesin madem
Her çocuğun mizacı farklıdır , sebze seçiyordu mesela
Ben şart koşarak öyle böyle alıştırdım hepsine şuan hiç yemek seçmiyor.
Ama x çocukta işe yaramayabilir