Sahreyldrm ozgdnc evet ya sürekli değiştiriliyor bide ikiz maşallah Allah bağışlasın A101in bezini de çok beğeniyorlar sizin için de hem daha uyguna gelir bı araştırın isterseniz iki tane bebek için çok masraflı oluyordur
16102018 ozgdnc bende çok memnunum tavsiye ederim ama prima ya alışan bebek başka beze tepki gösterebiliyormuş yani cevremde hep böyle oldu inşallah pisik falan yapmaz
Poyraz5834 Ilk dogdugu gunden itibaren molfixs kullandim halada kullaniyorum cok memnunum ne koku ne pisik 5 bucuk aylik oldu bebegim prima cok pahali oldugu icin bi dusugu molfix aldim iyikide bununla baslamisim
Merve201119 ozgdnc canım benim oğlum 13 aylık 1 yaşına kadar prima kullandım hep başka bez kullanmadım bir aydır molfixle başladım yeşil paketle gerçekten keşke önceden deneseydim diyorum hiç sızdırma taşırma yapmadı akşam onda bağlarım sabah kalkınca açarım çok memnun kaldım ben
limonlukarpuzzz ozgdnc slepyle basladim sleepy pişik yapti bezimizi degistirdik hemen molfixe gectik molfix cok iyi geldi pişiği filan normale döndü ben memnun kaldim molfixten 😍