Kızlar bir senedir takipliyim göğsümde kist tespit edildi bıradz3 yazıyor sonucta yani yüzde 98 iyi huylu demekmis en sok mayista gitmiştim 1 sene sonra gel demisti. Ama benim 4 gündür sol gogsumde hafif sizlama var bu kistler agri yaparmi acaba cok korkmaya basladim. Hele anne olduktan sonra tirnagik bir sey olsa tedirginim. Doktora gitmek istiyorum ama zamanim henuz gelmedi mayista gitmem gerekiyor ama gitsem mi acaba bu sefer sonuctan kirkuyorum kafmada kuruyorum sagkik ankstiyitem var zaten basina gelen varmi acaba kizlar yazin nolur