Kızlar benim kızımın kasım ayı gibi alt dişeri çıktı şimdi 10 gündür falan köpek dişlerinin olduğu yerde toplu iğne kadar beyazlık ve hafif kabarıklık var ama ön üst dişler çıkmadı böyle bişey yaşayan var mı sılamada ön alt köpek diş sonra hangisi çıktı ne kadar sürdü