Merhaba anneler 🌸
1 aylık kızım çok tüylü doğdu. Alnında, kuyruk sokumunda, kulak yanlarında ve arkalarında ince ve uzun tüyler var ve henüz hiç dökülmedi. İlk çocuğumda böyle bir durum yaşamamıştım.
Bu tüylerin dökülmesi için bir şey yapmak gerekir mi? Kız olduğu için biraz endişeleniyorum. Ayrıca kızım siyah saçlı doğdu, tüyleri de siyah olduğu için çok belli oluyor. Oğlum sarışın, ben de sarışınım. Acaba ileride bize benzer mi?
Benzer durum yaşayan var mi?