Merhaba güzel anneler .18 aylık kızım var ve kızım çok iştahsız çok yıpranıyorum .kızım için kullandığım takviyeler ocean D vitamini, ocean demir ve ocean çinko.Dün karşı komşum geldi 10 çocuğu var dedi ki ben çocuklarıma hiç vitamin falan vermedim hepsi de maşallah hep yemek yerlerdi demir ilacı iştah kapatıyor dedi aklım karıştı sizce öyle bişey olabilir mi