Merhaba kızlar kızım 15 aylık düşmeyen bir Ateşi vardı doktora götürdük CRP 134 çıktı hemen yatış verdi 4 gün yattık damardan antibiyotik aldım bizim de penisilin grubuna alerjimiz var Klamoks klamer antibiyotikleri yan etki yaptı ben bunu söyledim doktor novosef diye bir antibiyotik yazdı damardan aldı hastanedeyken crp’si 30′lara kadar düştü Bugün taburcu etti yukarıda ismini verdi antibiyotiği yazdı benimle aynı durumda olup çocuğun da penisile mi grubuna alerjisi olup bu ilacı kullanıp alerji durumu yaşamayan var mı ₺100′lik 4 gün boyunca damardan bu antibiyotiği aldığımız halde bir şey olmadı ama bu sabah çıkmadan önce vücudu kurdeşen gibi döküntü yaptı Doktor ısrarla bu antibiyotiğin sebep olmadığını söyledi ama bence kesinlikle onunla alakalıydı Çünkü farklı bir şey yemedi alerji yapacak hiçbir durum yoktu emzirmiyorum mama içiyor zaten Benim sütümden geçen bir şey de yoktu