asel2309 Biz ocean kullandık hep hala kullanıyoruz 15 aylık kabızlık yaşamadık etrafımda ki çoğu kişi de ocean kullanıyor
gizematadeniz Ocean 600 kullaniyoruz ilk 1 yıl wellcare 400 kullanmistik. İkisi de iyiydi ama wellcare cok cabuk bitiyordu. Oceana gectik
meltem32 bende devletın verdıgını bıkere kullandm cocuk aylarca duzelmedı kabızlıgı bızde ocelana gectık hıc sorun yapasamadık pahalı ama deger bence
bbbeyza52 cnsu22 ben sabah uyandıktan sonra emziriyorum emzirmeden sonra veriyorum d vitamini için aç tok farketmiyor