Kızlar mutluluğumu paylaşmak için konu açtım 🤣 oğlum haftaya 17 aylık olacak ve bir haftadır kendi kendine oynamaya başladı. Allahım ne büyük mutlulukmuş. Nazar etmeyin maşallah deyin lütfen ahskshsj.
Gün içinde 10-15 dk bakıyorum oturup Lego oynuyor, resim yapıyor, kinetik kuma dalıyor. Harika ya. Bu 10 dakikalara hasret kalmışım resmen.
Sizinkiler de oynuyor mu? Zamanla süresi artıyor mu acaba? 🤣 yüz bulup astarını istiyor gibi oldum ama süresi artsa süper olur🤣