Kızlar merhaba kızım 21 aylık üç ay sonra iki yaşına girecek emziğiyi bıraktık iki ay kadar oldu ama emziği bıraktıktan 1 hafta sonra aşırı derecede huysuzlanma uykuya direnme çok geç saatlerde yatma çok erken kalkma durumu var bilmiyorum bu iki yaştan dolayı mı ama bizi perişan ediyor gece 12’ye kadar zorla yatırıyoruz inanın zorla uyuyor günde tek uyku yapıyor gündüzleri saat 7:00’de uyanıyor ama 12’den yediye kadar da aralıksız uyku çekmiyor gece en az 4-5 kere kalkıyor kalkıyorum gün ağırmamış gerçekten çok piskolojim bozulmaya başladı ben de dayanamıyorum bu kadar erken kalkmasına gözlerim ister istemez hep kapanıyor en azından 8-9 bile görse ama yok uyumuyor aşırı derecede huysuz inatçı bunlar iki yaşlardan dolayıdır anlıyorum gün içinde ben zaten hiç bırakmıyor biraz olsun kendi başına oynayıp vakit geçirmiyor tüm gün evin içinde bir koşuşturma oradan oraya hoplama zıplama oynama ev işi o bu derken zaten perişan oluyorum bir de çok geç yatıp saat 7:00’de de kalktı mı artık sinirlerim iyice mahvoldu ben gibi olan var mı bunu nasıl düzeltebilirim ne yapabilirim