Sevgiasilturk bero1414 allah gönlüne göre versin inşallah bende aldım ama sabahı bekleyeceğim galiba sabah yapın yazıyor
Ayaztos Ayaztos bencede sabah yapin, sabah yapmistim kipkirmiziydi akşam tekrar yapmistim cok silik cikiyordu esime inandiramamistim kan vermeye gitmistik 😁
Sevgiasilturk Yaptım ama hiç birşey çıkmadı Geçersiz oldu, yarın sabah yine yapacam bakalım ne olacak
aarges Sevgiasilturk Benimde adet olucağım gün olmayıp ertesi gün 3 gün boyunca pembe lekelere gelip 5 gün adet olmuştum adet sancıları çektim ara ara
Sevgiasilturk baristunaceken malesef sabah yaptım testi negatif çıktı ve kanamam başka çok ağrımda var
bero1414 Sevgiasilturk benım dün cıft cızgıyfı çok sılık çıktı şu an kanamam var orta sekılde bunu yaşayan oldu mu hıc
bero1414 Sevgiasilturk bilmiyorum hıcbıse de düşünemiyorum canım ya çok yanı hevelsnemıstım üzüldüm ılkte pembemsı geldı sonra gece yogunlastı ama hamielykrnde regl gören olurmuş hayırlısı ama umudum yok