Waffle Smyrna35 kızım 3 gün sonra 10 aylik olacak oda emrklemiyor popo üzerinde ilerliyor o kadar. Hiç de endişe etmiyorum. Her bebek farklıdır zamanı gelince hepsini yapar 😊😊annem Allah yürü ya kulum derse o zaman yürür der 😄
Byzgl_2019 Smyrna35 dokuz aylıkken emekledi yaşına iki gün kala yürüdü. Acele etmeyin. Emekleme sen yürüyen bebekler var. Ben dokuz aylık yürümüş üm emeklemeden hiç
Kbraldmr Smyrna35 benimde kızım emeklemedi hiç çok üzülüyordum emeklemiyor diye kafaya takıyordum 11 aylıkken yürümeye başladı şimdi 1 yaşında kendi basına yürüyor 😂 Belki onda emeklemeden yürür
Songultortcu AtaTrkmn bizim doktorumuz öyle demişti tabi yapıyla alakası daha çok bence ama kiloda hareketi kısıtlar illaki
tubaelif Songultortcu doğru bizim Dr da öyle demişti. Bizimki 9 aylık kontrolde 11 kg idi. Doktor yürümesine şaşırdı. Kilolu bebeklerden geç hareketlenme bekleriz demişti.
Smyrna35 Songultortcu ayy gerçekten mi 😀 auaklarının üzerine durabiliyo hatta koltuklardan tutturdugumda kendi ayaktakalabiliyo bi süre
Smyrna35 Ysmnn ah işte aynısı oturayı ve ayakta durdurulmayı seviyo sırt üstü yatmayı da yüz üstü durmayı da hiç sevmiyo iyice işine gelmedigi sürece dönmüyo
Deletedmom110 10 aylık emeklemiyor ama sıralıyor. Umarım tez vakitte yürür. Doktorumuz da emeklemek aşama değil dedi ☺️
Mammakup Songultortcu hmm o zama biz doğru yoldayız. Dönerek istediğini almaya gidiyor. Daha yeni yeni kendi başına oturmaya başlayacak gibi