oznuroral oylesinebiri__ gerçektenmi ya adetım baya gecıktı doktor normal kontrol ettı kese çıkmadı kana bakıcaz dedı yanı yoktur ınsallah 😵💫
oznuroral Elfgrn ay umarım oyledır bır tane kızım var ve çok küçük planlamadığım yani korunduğumuz için korktum bırazcık 😪
tugbisssdgshsh oznuroral benimde 0.200 çıktı korkuyorum tekrar vereyimni ilişki üstünden dokuz gün oldu kan verdim