vitability07 Kızlar sorum başlıkta. Yorumları okudum genel olarak herkes memnun ama bazıları iz bırakıyor bazıları bırakmıyor demiş. İz konusu benim için önemli. Kullanlar artıları eksileri nedir?
haniball vitability07 üçgen başlıktan memnunum ama doğru temizleyiciyle mopta iz bırakmaz yüzey temizleyici deterjanlarda genel şikayet iz bırakıyor diyor herkes 😊
vitability07 haniball evet gerçekten bence de yüzey temizleyiciyle alakalı. Siz ne kullanıyorsunuz iz kalmaması için
maybeybi vitability07 ben sirke karbonat ve kaynar su ile siliyorum klasik Parex in viledası ile iz kalmıyor