almila407 Kızım 5 aylık özel bölgesinde yapışıklık fark ettim doğduğunda olmadığına eminim yarın doktora götüreceğim çişini yapabiliyor bunu yaşayan var mı
mamaisqueen almila407 bizde 3. Ayda farketmiştik iye olmuştu çünkü. Açılması çok basit özellikle de sonradan olduysa. Çocuk cerrahiye gösterebilirsiniz.
mamaisqueen almila407 tekrar tekrar yapışanlar olmuş evet. Ama biz açtıralı 1 ay oldu henüz bir yapışma yok çok şükür. Açılması da çok kolay oldu. Doktor, “tekrar yapışırsa sende parmaklarınla açtırabilirsin, yapamazsan da gel ben açarım hemen” dedi.
fatosdefne47_ Benim kızımın ikinci ayında yapışmışti açmıştı doktor sonra altıncı ayında bir daha oldu doktor yine açtı kız çocuklarda normal büyüdükçe hormonları gelişiyor o yüzden tıkanıyor dedi bir tane krem yazdı etrafına dikkatlice sürün dedi ve hep kontrol edin en ufak yapışma olursa yine getirirsin dediler