Femme1 benim oğlum da 26-27 aylık gibi sağ taraftan olmuştu. Ameliyat sonrası için yapılması,yapılmaması gerekenler hastane de anlatılıyor zaten detaylı bir şekilde. Genel olarak çok zor bir süreç değil ilk birkaç gün ağrı kesici öneriyorlar zaten o da büyük ölçü de ağrıyı kesiyor bence çok faydası oluyor. Benim oğlum da bezliydi bu arada,bezli olması daha iyiydi ameliyat bölgesi korunuyordu en azından. 1 hafta 10 gün kadar çok aşırı hareketli olmamasına,yüksek yerlere tırmanmamasına ve testisi sıkıştıracak şeyler yapmamasına dikkat ettik.