Günaydın kızlar şu anda bebeğim 22 aylık bu zamana kadar hep yatağında yattı ama şu anda yatağında yatmak istemiyor bizimle uyumak istiyor yatağa yattığında Bir Çığlık kıyamet inat var ve ben bununla nasıl baş edeceğimi bilmiyorum yatağına koyayım ağlasın mı ona da gönlün razı değil ama nasıl baş edeceğimi bilmiyorum lütfen yardım edin uyutup koyuyorum ama yine uyanıyor ağlıyor Bizim kendi yatağımıza yattığı zaman bizimle birlikte uyumak istiyor