Oğlum 17 aylık olmak üzere bu sıralar çok fazla ekran krizi yaşıyoruz.
Normalde hiç ekran vermedik ama çok kısa süreli görmek zorunda kaldı toplamda 17 ayda 40 dk olmamıştır o kadar yani. Bir kaç kez ilaç içerken kan alınırken 3 dklık video filan açmıştık.
Ordan öğrendi yani böyle bir şeyin varlığını. Hiç açmıyor olmamıza rağmen ısrarla ağlamaktan vazgeçmiyor. Her sabah telefonu elimizde görür görmez başlıyor araba aç araba aç ağlamalar tepinmeler krizler 🫠
Çok huysuz oldu. Siz de böyle bir şey yaşadınız mı? Nasıl çözülür?