Merhaba öncelikle olumsuzu düşünmeyin , biliyorum söylemesi kolay ama negatifi çağırmayın lütfen, aynı şeyleri yaşamışız , benim için de sıkıntılı gebelik olabilir dediler ama geç yumurtlama da olabilir dediler aynı şekilde lekelenmem oldu , progestan verdiler, çok ağır iş yapmamaya çalıştım bu dönemde , sık sık kontrole gittim , geç yumurtlamaymış gerçekten ve bir sorun olmadı çok şükür. Özellikle polikistik overiniz varsa geç yumurtlama olabiliyor , bir sorun olmaz inşallah çok geçmiş olsun.