simseklivekalpli Biz niyeyse eşimle 5 tane konuşuyorduk (derdimiz neyse bahahdhhadh) 3 tane var, 2 kız 1 erkek 🌸 Sizler kaç çocuk istiyordunuz, planlıyordunuz, şimdi kaç çocuğunuz var 🩷🩵
alpaslanmom_ simseklivekalpli 2 tane isterdim bir kızım bir oğlum olsun derdim ❤️ ilk oğlum olunca 1 tane yeter diyorum ama eşim istiyor kız çocuk delisi çünkü 😀😀
gizememre simseklivekalpli valla 2 diye düşünüyorduk hep kızım doğduktan sonra bir süre tek çocuk yeterli diyoruz 😂
Elfgrn simseklivekalpli 2 istiyorduk önceden şimdi 1 kızım var. 1 çocukta kalmak istiyorum eşime kalsa hemen 2. Istiyor. Benim istememem durduruyor.
Mariposa simseklivekalpli 5 tane Sende o enerji var knk guzel haberler bekliyoruz 💪🏻 2 diyordum 3 oldu 🤲 iyiki olmus
simseklivekalpli Mariposa beni tutun dövün kilitleyin ben bile bana güvenemiyorum 😃 Allah bagışlasın hepsini 🩷
MiracAlpinveUmutunAnnesi simseklivekalpli 2 oğlum var ama 1 kızım daha olsun isterdim 😊 2.oğlum aşırı yaramaz hiç durmuyor 2 yeterli bence kâfiii😂
UrbanMom simseklivekalpli 2 tane pes pese dogan cocuk olsun isterdik ilki kesinlikle kiz olsun isterdik cunku ben kiz çocuklarının eşyalarına bayılırım hemde sakın gelir hemde 25 yıl filan olmuştur akrabalarda herkes erkek doğurdu kiz cocugu görmeyeli sevmeyeli cok oldu, esiminde kiz yeğenleri var ondan kiz çocuklarını cok severdi. Hayatlar kısmına gelirsek oglum oldu ikinciye tövbe ettim 😂 bende erkek dongusunu bozamadim hala kalbimin bi yanında kiz cocugu var ama cesaret sıfır
simseklivekalpli UrbanMom 🤣 ilk çocuk erkek olunca bi duruyor insan ya anladım ben onu, bizim kız diye acele gelişti 😃
AhsenEla03 UrbanMom ayyy kendimi gördüm sizin hayalde bizim sülalede hep erkek ilk kızım olsun istiyoeım çok şükür oldu 21 ay sonra da oğlum oldu😃
3kedili2bebekli simseklivekalpli bir çocuk istiyorduk aklı başında ve makul düşündük yeter bize dedik ikizlerimiz var bir de supriz yumurta kızıma hamileyim 3 😂 siz 5 e tamamlamayı düşünüyor musunuz 😂
simseklivekalpli 3kedili2bebekli aaaa masaAllah kedilerle çocuk sayısı esitlenecek yani 😁 yok artık 5 yaparsam lohusa servisinden psikiyatri servisine geçerim ben 😃
uykusuzanne__ simseklivekalpli 3 tane istiyordum iki tane var çok şükür daha düşünmüyorum rabbim isteyene versin çocuk sahibi olmak çok güzel ama çok sorumluluk gerektiriyor 🥲çok zor🥲
BordoHuniliAnne simseklivekalpli 2 tane istiyorduk, çok şükür Rabbim sağlıcakla nasip etti, şimdi 1 kızımız 1 oğlumuz var 🤲🏻💕
_tugcee simseklivekalpli Bizde eşimle 5-6 tane isteyenlerdendik yolun başında ama 2 de durduk ve tövbe ettik rabbim olmayanlara versin🤣🤣🤣