Merhaba, sosyal medyada gezmeye korkar oldum artık. Her belirti otizm olarak adlandırılıyor. Bebeğim 9 aylık. Oyun oynarken, heyecanlandığında, sinirlendiğinde kanat çırparak bacaklarına vurur bazen vurma sesi hoşuma gittiği için yapar ama kanat çırpıyor yani. Göz teması iyi. Sevgiyle sarılması var. Sesine döner. Oyuncaklara olan odağı iyidir. Anlamlı kelimeleri var. Sadece kanat çırpma otizm belirtisi midir ya da bu ayda bebeği olup kanat çırpma hareketi yapan var mı? Normal mi yani bu dönem için?