aykjkshnnn0638 valla benim ki de öyleydi 3 aylıkken ufak ufak tattırdım şimdi 4.5 aylık tarhana çorbası veriyorum ardından yoğurt veriyorum şimdi görenler napıyon demesin 😂 3-4 çay kaşığı bi kaç damla veriyorum tadsın alışsın diye ama şöyle bi sıkıntı yaşadık evolvia mama içiyodu normal de oğlum ek gıda tadımına başlayınca o çok yavan geldi mamayı içmedi şimdi bebivita içiyor o tatlı olunca kilo da almadı bunun yüzünden😄bide ben dokturumuza sordum o da dedi ki anne sütü almadığı için ufaktan başlayabilirsin kabız yapıyor ama sen dulcosoft kullandığın için sorun olmaz dedi armut püresi, kabak püresi falan bunlar kabız yapmıyormuş