Kızlar selam. Bebeğim 15 aylık son 1 aydır gece saat 2-3 gibi ağlayarak uyanıyo karanlık odada uyutmaya çalışıyorum beşiğinde uyumuyo dalamıyo bi türlü. Yanıma alıyorum yine aynı uyumuyo böyle 1,5-2 saat duruyo sonra sızıyo. Gündüz tek uyku yapmaya başladı o da max 2,5 saat uyur sabah 6da kalkıyo akşam 19.30 gibi uyuyo. Uykuya geçerken sorunu yok hemen dalar ama bu gece uyanmaları mahvetti beni. Çalışıyorum da zaten gece uyanmak çok zor önceden akşam yata sabah kalkardı gece beslenmesi de yok zaten. Neden böyle olabilir ne yapmalıyım bilen var mı