5aya girmek üzereyix artık dönüyor hatta yetmez gibi gece de dönüyor bazen geri sırtüstüne dönemediği için ağlıyor bazen öyle uyuyakalıyor.. sırt üstü yatırıyorum bi süre sonra yüz üstü buluyorum hep ve sanki yüz üstüne göre daha derin uyuyor gibi hissediyorum. Sizce engellemeli miyim yoksa artık böyle yatabilir mi 1 yaşına kadar sırt üstü uyusun deniliyor ya