Oğlum ve kızım 3 ocakta hafif ateş ve bir defa kusma ve üst üste 3 gün boyunca ishal olmuslardi ilaç ve probiyotikle ben iyileştirmistin ikisini sonra oğlum geçen hafta cuma ayın 9 unda yüksek ateş 41,5 ga kadar çıkan inatçı ateşle halsizlik öksürükle hastaneye gittim o hafta içinde 2 defa acil kapisini gördük şikayetleri burun akıntısı ara ara öksürük yüksek ateşler karin ağrısı belirgin vücut ağrısı halsizlik iştahsızlık kilo kaybı dahi oldu ve sürekli yatıyor ve hala cuma günü başlayan sikayetiyle ay i herşey iyileşme göremedim hastaneye götürdügun gün serum alinca o gün ayaklandı herşey çok güzeldi anlıkmis 6 gün oldu antibiyotik kullanmasına rağmen nöbetteyim kahretsin kızımda şimdi uyandı karnım ağrıyor dedi ve kustu daha 10 gün önce ishal kusmayı atlatmisti bu nerden çıktı dedim oğlumun hastalığını kapacak dedim anlamadım ki oğlum şuan 2. Hastalığını yaşıyor 2. Hastalığı direk halsizlik karın ağrısı şiddetli ateşle başladı doktor boğazlarına baktı çok kötü boğazları dedi o kadar tanı konmadi şimdi kızımda onun gibimi olacak 2.Hastalığa mi geçiş yaptı bu ne virüsü bu yaa