cg9699 benim bebeğim de 9 aylık son bir aydır özellikle yere bıraktığımız an basıyor çığlığı yeni taşındık kimse daha bir şey demedi ama diken üzerindeyim biri bi şey diyecek diye çünkü biz bile bezdik artık ya gülüyor yada çığlık atıyor normali yok bebemin 😂😂