Benim oğlum geceleri çok yapardı 8 9 aylıkken komşular sürekli binanın grubuna yazardı falan ilk başta dedim diş çıkarma süreci falan kusura bakmayın. Anlamadılar gece bile aradılar en son biri kapıyı çaldı sabaha karşı sustur çocuğunu falan diye baya tartışma yaşadık. Hatta akşam 8 den sonra ağzını bantla falan bile dedi uzadı gitti. Anlayışlı insan değillerse eğer evinizde huzur kalmaz