9793selaam Sizce beslenme ile alakası var mı bazı Doktorlar alakası yok diyor yaptığı Büyük tuvalet sayısını siz ne düşünüyorsunuz Hanımlar bu konuda sizin mesela çok büyük tuvalet yapmıyor deyip kilo aldı mı bebeğiniz ya da sık yapıyor mu kilo alıyordu?
juli_naz 9793selaam 2 ay 15 günlük bebeğim ..ilk ay hemen hemen her süt ve mama sonrası kaka yapiyordi..ama ay sonu kontrolünde aldığı kilo ,boy ve kafa tası gelişimi gayet normaldi…şimdi günde bir kez yapıyor ama yinede gelişimi normal gidiyor..
huniliabla 9793selaam çok tuvalet - kılo alamama gibi olmustu Bızım . Metabolizma hızlandıracak şeyler vermeyın dedıler ama yıne yapıyor
9793selaam juli_naz bencede yok kuzum ama nr bileyim ilk kızım hiç tuvalet yapmıyordu adam akıllı kilo aldıramamistim
juli_naz 9793selaam benim kızım da öyleydi ve şimdi oğlum dediğim gibi her beze yapıyordu bir gün saydım 6 bez büyük yapmıştı…kizkardesim bile ya dedi kızım günde bir yapıyordu bu ne böyle 😁ama ebe de doktorda normal dedi …sen zaten anlarsın kilosunun değiştiğini
juli_naz 9793selaam 2900 hastaneden çıktık ve bu dediğim gibi en az beş bez büyük yapan bebeğim ay sonu kontrolünde 4200kg olmustu…doktor ideal kiloyu almış dedi ve boyu vs de iyi gelişmişti
huniliabla 9793selaam evet günde 6/7 kez büyük yapıyordu kılomuz az dıye çocuk metabolizma gastro bolumlerıne götürüyordum hepsı kaç kare çıktığını soruyordu buyudu duzelmedı metabolizma hızlı
juli_naz 9793selaam mama ve anne sütü ikisinide veriyorum doğum yaptım yapalı ..sezaryen doğum olunca hemen sütüm gelmedi ve gelince de yeterli değildi ama yinede emziriyorum az çok anne sütü de alsın .senin bebeğin ne kadar büyük canım?
huniliabla 9793selaam tahlıller röntgenler yas kg bez sayısı genetık faktorlerı , bagırsak sıstemlerı cerrah baktı ona da yıne de sorun bulunmadı metabolizma hızı dendı